Schadeafhandeling heeft bij ons prioriteit
Er kan van alles gebeuren in het dagelijks leven op het gebied van schade. Lekkage in jouw woning, brand in een bedrijfsgebouw, een deuk in de deur van je auto of een koffer die zoek is geraakt tijdens een vakantie of zakenreis. Enorm vervelend, maar wij staan voor je klaar om je te helpen en de verdere schade-afhandeling voor onze rekening te nemen.
Contactgegevens VLIEG Schade
Wat te doen bij schade?
Meld de schade binnen drie dagen. Dit kan telefonisch via 072-5414218, per e-mail via schade@vlieg.nl of via het schadeformulier op onze website.
Schriftelijk ter plekke bij een autoschade kan uiteraard ook
Vul samen met de tegenpartij het Europees Schadeformulier in. Stuur het formulier vervolgens op naar VLIEG. Wij nemen uw schadeclaim bij ontvangst direct in behandeling. Je kunt het Europees Schadeformulier bij ons bestellen of hier downloaden.
Direct hulp nodig? Bel dan naar het nummer van de Alarmcentrale zoals dat op uw groene kaart staat vermeld.
Tip!
Laat de schade aan jouw personenauto herstellen bij een geselecteerd herstelbedrijf bij u in de buurt. Kijk op jouw Groene kaart voor telefoonnummer of website.
Meld de schade binnen drie dagen. Dit kan telefonisch via 072-5414218, per e-mail via schade@vlieg.nl of via het schadeformulier op onze website. Wij informeren je direct hoe je verder moet handelen.
Meld de schade binnen drie dagen. Dit kan telefonisch via 072-5414218, per e-mail via schade@vlieg.nl of via het schadeformulier op onze website. Wij informeren je direct hoe je verder moet handelen.
Als je in het buitenland bent als u hulp nodig heeft, neem dan contact op met de Alarmcentrale zoals die op jouw polis staat. Is er sprake van vermissing of diefstal? Zorg altijd voor aangifte bij politie, hotel of reisbegeleiding.
Vul het schadeformulier altijd zo compleet mogelijk in en geef duidelijk aan of je nog gegevens of zaken zult nasturen. Vermeld altijd het schadenummer als je de gegevens nastuurt.
Wij verwijzen je hierbij ook naar de verplichtingen bij schade die in de voorwaarden van jouw verzekering zijn vermeld.
Neem bij voorkeur direct telefonisch contact met ons op. Onze schadespecialisten staan je graag telefonisch te woord op het nummer:072-5414218.
Erken geen aansprakelijkheid; wij zoeken dit voor je uit. Meld de schade binnen drie dagen. Dit kan telefonisch via 072-5414218, per e-mail via schade@vlieg.nl of via het schadeformulier op onze website. Wij informeren je direct hoe je verder moet handelen.
Wilt u een beroep doen op uw rechtsbijstandverzekering in verband met een ongeval of een conflict? Meld dit ons binnen drie dagen. Dit kan telefonisch via 072-5414218, per e-mail via schade@vlieg.nl. Wij informeren je direct hoe je verder moet handelen.
Je kunt jouw schade ook rechtstreeks melden bij de rechtsbijstandverlener:
- SRK: 079 – 344 81 81 of nieuwemelding@SRK.nl. Vermeld jouw polisnummer en dat je verzekerd bent bij VAG Assuradeuren.
- DAS: 020 – 6 517 517 of www.das.nl/zaakaanmelden. Vermeld jouw polisnummer en dat je verzekerd bent bij VAG Assuradeuren.
- ARAG: 033 – 4 342 342 of  https://claim.arag.nl/particulier/zaakmelden. Vermeld jouw polisnummer en dat je verzekerd bent bij VAG Assuradeuren.
Heb je overige schade? Onze schadespecialisten staan je graag telefonisch te woord op het nummer:Â 072-5414218
Voor alle bovengenoemde gevallen geldt dat wij jou tevens verwijzen naar de verplichtingen bij schade die in de voorwaarden van jouw verzekering(en) zijn vermeld.